KIRSTEN TRØLLUND BOYE
Specialist i kreativ pædagogik og kunstformidling
KIRSTEN TRØLLUND BOYE
Specialist i kreativ pædagogik og kunstformidling
Send en uforpligtende forespørgsel
Kirsten Trøllund Boyes kernekompetence er skæve og utraditionelle idéer, samt gennem et stort erfaringsgrundlag, at facilitere kreative processer, der er aktuelle og tilpasset målgruppens nærmeste udviklingszone. Med den Kreative kompetence som omdrejningspunkt, fokuserer Kirsten på evnen til at tænke nye tanker og omsætte disse kreative tanker i praktiske handlinger eller gennem æstetiske udtryk.
Kirsten har stor erfaring i at indgå i undervisningssammenhænge eller i institutioner sammen med børn, såvel som i, at afholde kurser for pædagoger og andet relevant fagpersonale, i at udtrykke sine kreative tanker gennem fysisk materiale.
Trænger jeres firma til at lege og kaste sig ud i at få de skøre idéer, så er Kirsten Trøllund Boye endvidere erfaren inden for teambuilding og personaledage, hvor en organisation gennem leg og samarbejde, lærer forskellige metoder til, hvordan man får kreative idéer og giver slip på hæmningerne - send en forespørgsel for mere information om teambuilding.
Foredrag
WORKSHOP: DET MOBILE MUSEUM
Det Mobile Museum er et læringstilbud til institutioner, skoler, virksomheder og private, hvor vi kører original kunst ud til jer, så alle børn og unge lærer af og får oplevelser med kunst. Kunsten formidles af Kirsten Trøllund Boye med speciale i kunstformilding for børn og unge.
Værkerne er særligt udvalgte til en sanselig, interaktiv og fantasifuld formidlingsoplevelse. Værkerne er en blanding mellem billeder, fotografi, skulpturer og en installation, der først bliver til et kunstværk, når gruppen skaber det.
WORKSHOP: OPFINDERKURSET
På opfinderkurset skal deltagerne arbejde med innovation og skabe en prototype ud fra en problemstilling. Vi kommer ud til jer med et klassesæt af værktøjskasser. I hver værktøjskasse er der materialer, som deltagerne kan lave modeller af. Der er forskellige materialer i kasserne, så deltagerne ikke får de samme materialer. Deltagerne trækker individuelt en opgave, der kan være at bygge et fort, der svæver i luften eller en maskine, der kan stoppe tiden. Vi afslutter forløbet med, at hver deltager fremviser deres opfindelse og fortæller om tankerne bag.
FOREDRAG: OM AT UDVIKLE BØRNS EVNE TIL AT UDTRYKKE SIG KREATIVT
Eksempler på temaer:
- Hvordan udvikler jeg børns kreative og innovative kompetencer?
- Hvordan fastholder jeg børns tegnelyst?
- Hvordan laver jeg samtidskunst med børn?
- Hvordan formidler jeg kunst for børn?